TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
Bine ați venit pe site-ul www.bellidenti.ro, gestionat de compania Shoppindo d.o.o. (în continuare: „Shoppindo”, „Belli Denti”, „noi”, „nostru / noastră / noștri / noastre”). Acest site web a fost creat cu scopul de a informa publicul larg despre companie și serviciile sale. Vă rugăm, în calitate de vizitator al site-ului nostru web, să respectați toți termenii și condițiile enumerate mai jos. Vizionând sau utilizând acest site, confirmați că ați citit termenii și condițiile menționate, că le înțelegeți și că sunteți de acord cu acestea și le acceptați pe deplin.
Proprietarul site-ului web va încerca, cu diligența cuvenită, să asigure acuratețea informațiilor de pe site. În același timp, își rezervă dreptul de a modifica conținutul site-ului sau de a anula actualizarea acestuia, fără nicio notificare prealabilă, prin urmare nu își asumă nicio responsabilitate pentru reînnoirea site-ului. De asemenea, proprietarul site-ului poate modifica serviciile, produsele, prețurile sau programele descrise pe acest site în orice moment și fără nicio notificare. Înainte de a utiliza informațiile de pe site-ul web, verificați cu compania exactitatea informațiilor. Utilizarea mărcii comerciale deținute de proprietarul site-ului web este permisă doar cu permisiunea acordată anterior de către proprietarul site-ului. Toate textele, imaginile, precum și orice alt conținut afișat pe site-ul web au fost selectate și editate de către proprietarul site-ului, în consecință, acestea sunt doar date informative colectate cu scopul de a prezenta serviciile Shoppindo d.o.o..
MAGAZINUL WEB bellidenti.ro
Termenii și condițiile generale ale magazinului web sunt compilate în conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal, Regulamentul general privind protecția datelor UE (GDPR) și Legea privind comunicațiile electronice și iau în considerare inclusiv codurile internaționale de comerț electronic.
Termenii și condițiile generale reglementează funcționarea magazinului web, drepturile și obligațiile utilizatorului și ale magazinului online și reglementează relația de afaceri dintre magazinul online și cumpărător. Cumpărătorul este constrâns de Termenii și Condițiile Generale, valabile la momentul achiziționării (depunerea unei comenzi online). Când trimite comanda, cumpărătorul este avertizat întotdeauna cu privire la Termenii și Condițiile Generale, iar prin transmiterea comenzii confirmă familiaritatea cu aceștia.
PREȚURI
Toate prețurile de pe magazinul web bellidenti.ro sunt listate în LEI și includ TVA. Prețurile sunt valabile în momentul plasării comenzii și nu au valori predeterminate. Oferta este valabilă până la revocare. Reducerile și alte promoții nu sunt, în general, cumulative.
În ciuda celor mai bune eforturi pentru a furniza informații actualizate și exacte, prețurile pot fi inexacte. În acest caz, sau în cazul în care prețul produsului se modifică în timpul procesării comenzii, compania va permite cumpărătorului să anuleze achiziția.
METODE DE PLATĂ
Magazinul web permite următoarele forme de plată:
- Numerar la livrare – cumpărătorul plătește curierul în numerar când curierul livrează mărfurile comandate la adresa cumpărătorului.
COSTURILE ȘI LIVRAREA MĂRFURILOR
Atunci când achiziționează produse, cumpărătorul este obligat să plătească costul de livrare la primirea mărfurilor, cu excepția situațiilor când comandă produse care conțin „expediere inclusă în preț” sau „livrare gratuită” în descriere.
Folosim serviciul de curierat GLS pentru a livra comenzi pe teritoriul României. Produsele comandate sunt livrate la adresa specificată ca adresă de livrare, iar la plata cu numerar la livrare, serviciul de curierat percepe întreaga sumă specificată pe factură.
COMANDAREA MĂRFURILOR ȘI PROCEDURA DE CUMPĂRARE
Cumpărătorul poate comanda mărfurile dorite prin telefon, prin e-mail sau cumpărând în magazinul web. Înainte de a confirma comanda, clientul are posibilitatea de a revizui comanda și de a face modificări la produsele selectate și cantitatea produselor selectate. După confirmarea comenzii, clientul poate face modificări ale comenzii prin e-mail doar până la livrare.
Procedura de achiziție:
- Pasul 1: Cumpărătorul selectează din sortimentul magazinului web produsul dorit și cantitatea acestuia, apoi confirmă selecția făcând clic pe butonul Adaugă în coș. În cazul achiziționării mai multor produse diferite, procedura se repetă pentru fiecare produs. Când selecția produsului este finalizată, clientul poate vedea întregul conținut al comenzii. După verificarea conținutului comenzii, selecția este confirmată făcând clic pe butonul Finalizare sau Continuă cu finalizarea comenzii. Procesul se încheie cu selectarea metodelor de livrare și plată, apoi clic pe butonul de Plasează comanda.
- Pasul 2: După trimiterea comenzii, clientul primește la adresa de e-mail o notificare că a fost recepționată comanda. În acest pas, clientul are din nou posibilitatea de a vizualiza conținutul comenzii. Dacă a apărut o eroare în timpul achiziției, clientul are opțiunea de a anula comanda. Clientul poate anula comanda prin e-mail în termen de 2 ore de la transmiterea comenzii. În cazul anulării comenzii prin e-mail, în mesaj trebuie furnizate următoarele informații:
Subiect e-mail: Anularea comenzii;
Conținut e-mail: a) numele produsului b) numele și prenumele clientului c) adresa clientului.
- Pasul 3: Dacă cumpărătorul nu anulează comanda, aceasta merge către vânzător pentru a fi procesată. După primirea comenzii, vânzătorul verifică disponibilitatea produselor comandate și confirmă comanda sau o respinge cu motiv. La confirmarea comenzii, vânzătorul notifică cumpărătorul prin e-mail despre termenul estimat de livrare. Dacă produsele comandate sunt în stoc, vânzătorul ambalează produsele în mod corespunzător în termen de 1 zi lucrătoare și trimite coletul la adresa furnizată.
Contractul de vânzare dintre vânzător și cumpărător este încheiat în momentul în care cumpărătorul confirmă comanda (cumpărătorul primește un e-mail despre starea comenzii). Din acel moment, toate prețurile și celelalte condiții de achiziție sunt fixate și valabile atât pentru vânzător, cât și pentru cumpărător. Contractul de vânzare este păstrat în format electronic pe serverul companiei.
Utilizatorul poate anula înregistrarea pe site în orice moment. Acest lucru se poate face notificând vânzătorul în scris despre anularea înregistrării. Înainte de a da o declarație privind anularea înregistrării, utilizatorul trebuie să achite orice angajamente neîndeplinite față de vânzător.
Avertizări de siguranță la utilizarea tuturor produselor
Înainte de a utiliza orice produs, este necesar să citiți manualul de instrucțiuni. Fiecare produs trebuie testat în siguranță înainte de utilizare. Dacă nu sunteți sigur cum să testați produsul sau nu sunteți sigur că produsul este sigur de utilizat și credeți că există posibilitatea unei daune materiale sau a unui pericol pentru sănătatea umană sau a animalelor, vă rugăm să nu folosiți produsul, informați vânzătorul despre aceasta și returnați produsul. Folosiți toate produsele pe propriul risc.
Ne străduim să oferim descrieri și imagini cât mai detaliate și precise ale produselor. Cu toate acestea, nu putem garanta că toate informațiile furnizate despre produs și imaginile lor sunt complet corecte. În caz de ambiguitate, verificați acuratețea informațiilor cu vânzătorul.
DREPTUL LA RETRAGERE DIN CONTRACT
În cazul contractelor la distanță sau în afara spațiilor comerciale, consumatorul are dreptul, în conformitate cu Legea Protecției Consumatorului, să ne informeze în termen de 14 zile despre retragerea lor din contract, fără a fi necesar să declare motivele pentru decizia lor. Un consumator este o persoană fizică care utilizează bunurile și serviciile în afara activităților sale profesionale sau profitabile. Posibilitatea retragerii din contract în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului NU se aplică persoanelor juridice.
Cumpărătorul care se retrage din contract sau comandă trebuie să returneze mărfurile nedeteriorate în ambalajul original și în aceeași cantitate. În cazul în care vânzătorul observă că mărfurile returnate sunt deteriorate sau că cantitatea returnată a fost modificată, vânzătorul are dreptul de a refuza retragerea contractului, iar cumpărătorul este obligat să achite daunele posibile.
Nu aveți dreptul să vă retrageți din contract în următoarele cazuri:
- dacă produsul sau mai multe produse nu au fost returnate în ambalajul original nedeteriorat
- dacă produsul a fost utilizat și are urme de utilizare vizibile
- dacă nu ați furnizat corect informațiile astfel încât să vă putem găsi în înregistrările noastre
- dacă produsul este de unică folosință și nu mai poate fi utilizat
- dacă deteriorarea a fost cauzată de o manipulare necorespunzătoare
Puteți trimite o notificare de retragere către compania noastră cu o declarație neambiguă, care arată clar că vă retrageți din contract.
Ne puteți trimite o notificare de anulare:
- în scris, la adresa companiei;
- în formă digitală la info@malina.shop, caz în care vom confirma imediat că am primit o notificare de retragere;
- marcați pe spatele facturii că returnați produsul și returnați produsul împreună cu factura la adresa noastră.
Se consideră că ați transmis declarația de retragere la timp dacă o trimiteți în termenul limită pentru retragerea din contract. Sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere de la acest articol revine consumatorului.
Condiții de retragere din contract:
Legea privind protecția consumatorilor
Dacă vă retrageți din contract după ce ați primit mărfurile, trebuie să returnați mărfurile în termen de 14 zile de la trimiterea notificării de retragere din contract la adresa noastră. Se consideră că ați returnat mărfurile la timp dacă le trimiteți înainte de expirarea perioadei de returnare de 14 zile. Trebuie să returnați produsele nedeteriorate, în aceeași cantitate și în ambalajul original, nedeteriorat. Produsele deteriorate, produsele în cantitate modificată și produsele din ambalaj neoriginal sau deteriorat nu pot fi returnate. Returnați produsele ca pachet și nu ca scrisoare. În cazul retragerii din contract, plătiți doar costul returnării mărfii.
Dacă ați primit deja mărfurile și vă retrageți din contract, trebuie să returnați mărfurile în termen de 14 zile de la depunerea notificării de retragere din contract. În acest caz, vom păstra rambursarea plăților primite până la ridicarea mărfurilor returnate sau până când ne trimiteți dovada că ați trimis mărfurile înapoi. Cea mai rapidă și ușoară modalitate de a vă returna banii este IBAN (contul curent). Vă rugăm să ne trimiteți numărul de cont curent sau să-l scrieți pe fișa cu datele de retur (formular).
Vă recomandăm să ne anunțați prin e-mail înainte de a returna mărfurile.
Dacă produsul nu funcționează corect sau nu funcționează în conformitate cu așteptările dvs., vă rugăm să contactați asistența noastră tehnică. Acest lucru va preveni posibila utilizare necorespunzătoare a produsului și deteriorarea produsului în sine, precum și posibilele avarii ale altor articole.
Nu vor fi luate în considerare reclamațiile pentru produsele care s-au dovedit a fi deteriorate din cauza utilizării improprii sau necorespunzătoare sau a manipulării într-un mod care nu este neapărat necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și performanței produsului. Dacă doriți să preluați un astfel de produs după ce reclamația a fost respinsă, îl vom trimite către dvs. și vă vom percepe taxa pentru livrare.
Protecția datelor
Datele dvs. personale vor fi protejate în conformitate cu reglementările aplicabile. Informațiile obținute la comandarea mărfurilor vor fi utilizate pentru a trimite oferte, facturi și alte comunicări de afaceri necesare între dvs. și vânzător. Utilizatorul este, de asemenea, responsabil pentru protecția datelor cu caracter personal, având grijă de numele de utilizator și de securitatea parolei și utilizând protecție software antivirus adecvată pe computerul său.
Disponibilitatea informațiilor
Vânzătorul se angajează să furnizeze întotdeauna cumpărătorului următoarele informații:
- identitatea companiei (numele și sediul companiei, numărul de înregistrare),
- informațiile de contact care permit o comunicare rapidă și eficientă (e-mail, număr de telefon),
- caracteristicile semnificative ale bunurilor sau serviciilor (inclusiv serviciile post-vânzare),
- prețul final al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxele sau metoda de calculare a prețului dacă, din cauza naturii bunurilor sau serviciilor, nu este posibil să se calculeze prețul în avans,
- disponibilitatea produsului (orice produs sau serviciu oferit pe site-ul web ar trebui să fie disponibil într-un termen rezonabil),
- condițiile de plată, condițiile de livrare a produsului sau furnizarea unui serviciu (metodă, loc și data livrării),
- informații despre orice costuri suplimentare de transport, livrare sau expediere sau, dacă nu pot fi calculate în prealabil, un avertisment că astfel de costuri ar putea apărea,
- durata valabilității ofertei,
- condițiile, termenele și procedurile în cazul retragerii din contract; în plus, existența costurilor de returnare a mărfurilor și cuantumul acestora,
- o explicație a procedurii de reclamație, inclusiv toate detaliile despre persoana de contact sau relații cu clienții,
Pot exista erori pe site pe care nu le putem influența și pentru care nu suntem responsabili. În cazul unei abateri mari de la prețuri sau informații tehnice, vă vom informa în timpul procesului de comandă.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor și a altor probleme legale
Vânzătorul își propune să facă tot ce îi stă la dispoziție pentru a rezolva eventualele litigii pe cale amiabilă, cu toate acestea, dacă acest lucru nu este posibil, sistemul judiciar din România are autoritatea de a soluționa aceste litigii.
Informații despre companie
Shoppindo d.o.o.
Dobe 6
8311 Kostanjevica na Krki
Slovenia
COMUNICARE
Shoppindo va contacta utilizatorul prin intermediul unor legături de comunicații de la distanță doar dacă utilizatorul nu obiectează în mod explicit. Mesajele electronice și / sau prin SMS în scop publicitar vor conține următoarele componente:
- vor fi marcate în mod clar și fără ambiguitate ca mesaje în scopuri publicitare,
- expeditorul va fi clar indicat,
- diverse oferte, promoții și alte tehnici de marketing vor fi marcate ca atare.
Condițiile de participare la acestea vor fi, de asemenea, clar definite:
- modalitatea de dezabonare de la primirea mesajelor în scop publicitar va fi prezentată în mod clar,
- Shoppindo va respecta explicit utilizatorul care optează să nu primească mesaje în scop publicitar.
OPINII / COMENTARII ALE UTILIZATORILOR
Opiniile, comentariile sau recenziile despre produse scrise de clienți fac parte din funcționalitatea magazinului web destinată pentru comunitatea utilizatorilor. Furnizorul de servicii permite ca opiniile să fie scrise de către orice utilizator înregistrat al magazinului web, iar înainte de publicarea finală, acestea sunt analizate de către furnizor. Furnizorul nu va publica opinii ale utilizatorilor, adică contribuții, care sunt în vreun fel jignitoare, obscene sau, care, în opinia furnizorului, nu aduc beneficii altor utilizatori și vizitatori.
Prin trimiterea unei opinii sau a unui comentariu, utilizatorul este de acord în mod explicit cu condițiile de utilizare și permite furnizorului să publice textul complet sau parțial în toate suporturile electronice și de alt fel. Furnizorul are dreptul de a utiliza conținutul pe termen indefinit și în orice scop care este în interesul comercial al furnizorului, inclusiv publicarea în reclame sau alte comunicări de marketing. În același timp, autorul opiniei declară și se asigură că deține drepturile de autor materiale și morale pentru opiniile și comentariile scrise și că transferă aceste drepturi către Shoppindo pentru o perioadă nedefinită.
Declarația de protecție a datelor cu caracter personal
Shoppindo respectă și vă protejează confidențialitatea. Citiți mai jos cum gestionăm informațiile dvs. personale.
Această declarație de confidențialitate descrie procesarea datelor furnizate către noi sau colectate de platformele noastre digitale, care permit vizitatorilor să acceseze site-ul nostru și să utilizeze serviciile noastre. Această politică de confidențialitate este în conformitate cu reglementările generale ale UE privind protecția datelor și cu legile locale.
Baza legală pentru prelucrarea datelor
Când prelucrăm date cu caracter personal referitoare la un contract sau la un posibil contract cu dvs., baza legală pentru prelucrarea acestora este că datele sunt necesare pentru îndeplinirea contractului comercial cu dvs. sau înainte de încheierea contractului. Dacă baza legală pentru prelucrarea datelor este consimțământul dvs., aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment; cu toate acestea, acest lucru nu afectează legalitatea prelucrării de către Shoppindo în perioada anterioară retragerii consimțământului. Dacă furnizăm informații cu caracter personal forțelor de ordine sau altor agenții guvernamentale, împărtășim informațiile dvs. deoarece avem obligația legală de a face acest lucru.
Motivul și scopul colectării datelor cu caracter personal de către Shoppindo
Principalele categorii de date colectate de către Shoppindo sunt descrise în continuare, precum și obiectivele principale ale colectării datelor:
- Ca parte a proceselor comerciale generale ale Shoppindo
Colectăm informații personale despre vizitatorii, clienții, furnizorii (inclusiv terți ca furnizori de servicii) ai site-ului web. Informațiile pot include numele individului, informațiile de contact și alte informații necesare pentru a avea o relație comercială cu dvs. sau organizația dvs.
- Pentru a vă ajuta cu cererile dvs. de informații
Puteți alege să consimțiți la dezvăluirea informațiilor personale, inclusiv numele, adresa de e-mail sau alte informații de contact atunci când ne contactați prin e-mail sau poștă, folosind platformele noastre digitale sau alte canale de comunicare. Aceste informații personale ne permit să răspundem la întrebările dvs., să pregătim pașii și ofertele adecvate pentru achiziționarea de produse și să putem răspunde în cazul altor solicitări.
- Cumpărătorii și cumpărătorii potențiali
Colectăm informații personale de la clienți și potențiali clienți, inclusiv nume, informații de contact, informații despre plăți și carduri de credit, împrumuturi și alte informații, deoarece avem nevoie de acestea pentru a face afaceri cu persoane fizice sau organizații. Trimitem datele partenerilor de logistică pentru ne ocupa de comandă, inclusiv livrarea produselor. Colectarea automată a datelor pe instrumentele digitale ne permite să protejăm securitatea utilizatorilor site-ului nostru.
- Dezvoltarea afacerii
Datele personale pe care ni le încredințați sau cele colectate automat pe instrumentele noastre digitale vor fi utilizate pentru a cunoaște mai bine utilizatorii produselor și soluțiilor noastre și vor sta la baza mesajelor și ofertelor relevante atunci când ne contactați. Informațiile personale vor fi utilizate pentru a îmbunătăți produsele, procesele și site-ul web.
- Comunicare de marketing
Cu permisiunea dvs., dacă este necesar, putem folosi informațiile dvs. personale pentru a vă informa despre afacerile, produsele și serviciile companiei Shoppindo. Dacă nu doriți ca Shoppindo să utilizeze în acest fel informațiile dvs. personale sau dacă nu doriți să primiți informații suplimentare, vă puteți dezabona de la primirea știrilor în orice moment. În partea de jos a diferitelor canale de comunicare puteți găsi un link pentru a vă dezabona sau ne puteți contacta prin e-mail sau prin poștă. Vom șterge datele dvs. din sistemele noastre în termen de două luni de la primirea dezabonării, cu excepția cazului în care vom stoca și prelucra datele dvs. pe o altă bază legală, cum ar fi permisiunea dvs.
- Sondaje pentru vizitatori și clienți
Putem colecta informații personale de la vizitatorii site-ului nostru, ca parte a sondajelor despre serviciile și produsele Shoppindo.
- Analiza preferințelor vizitatorilor și clienților
Putem colecta informații personale de la clienți sau vizitatori pe site-ul nostru în scopul furnizării anumitor produse și analizei preferințelor clienților.
- În conformitate cu legea
Putem colecta informații personale în modul cerut și permis de lege. Informațiile personale și non-personale pe care le colectăm sunt tratate ca fiind confidențiale și nu vor fi vândute sau transmise către terți, cu excepția celor prevăzute în această declarație.
Cum colectăm informațiile dvs.
Colectăm informațiile pe care ni le furnizați atunci când ne contactați pentru produse, servicii sau informații, când vă conectați pe site-ul nostru web, participați la forumuri publice sau alte activități pe instrumentele noastre digitale, atunci când completați sondaje de clienți sau comunicați cu noi în alt fel. Colectăm date prin diferite tehnologii, cum ar fi „cookie-uri”.
Nu vom transmite informațiile dvs. personale altora, exceptând cazurile de excepție precum în următoarele cazuri:
- Când companiile afiliate sau terții prestează servicii în numele nostru, de exemplu, răspund la solicitările dvs. sau livrează pachete și servicii clienților, și altele asemenea. Acestor companii le este interzis să folosească informațiile dvs. personale în scopuri pe care nu le-am solicitat de la aceștia sau care nu sunt impuse prin lege.
- Atunci când partajăm informații personale în companie sau cu terți, pentru a asigura siguranța și protecția clienților noștri, a ne proteja drepturile și proprietatea în conformitate cu procedurile legale sau în alte cazuri, dacă credem cu bună credință că dezvăluirea este necesară de lege.
Controlul și deciziile dvs.
Vă oferim anumite măsuri de control și decizii privind colectarea, utilizarea și împărtășirea datelor dvs.. În conformitate cu legislația locală, controlul și luarea deciziilor dvs. pot include următoarele:
- Puteți schimba decizia dvs. cu privire la comenzi, știri și notificări.
- Puteți decide dacă doriți să primiți mesaje de marketing de la noi despre produse și servicii care credem că v-ar putea interesa.
- Puteți decide dacă doriți să primiți notificări de publicitate personalizată de către rețelele de publicitate, furnizori de schimb de date și analize de piață și alte servicii.
- Puteți solicita accesul la informațiile dvs. personale pe care le stocăm, pentru a corecta informațiile inexacte sau incomplete și, în anumite circumstanțe, puteți solicita să ștergem informațiile pe care le deținem despre dvs. din înregistrările noastre (dreptul persoanelor fizice).
Puteți efectua controlul și deciziile dvs. sau puteți solicita acces la datele cu caracter personal apelându-ne sau contactându-ne în scris și urmând instrucțiunile primite. Vă rugăm să rețineți că este posibil să nu vă putem oferi anumite produse și servicii dacă nu ne permiteți colectarea informațiilor dvs. personale și că este posibil ca unele dintre serviciile noastre să nu poată ține cont de interesele și preferințele dvs. Dacă aveți întrebări cu privire la datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm sau le stocăm, vă rugăm să contactați în scris Shoppindo. Vom răspunde solicitării dvs. în termen de o lună, cu posibilitatea prelungirii termenului cu o lună suplimentară. În cazul unei prelungiri, vă vom anunța în termen de o lună de la primirea solicitării.
Securitatea, integritatea și stocarea datelor
Securitatea, integritatea și confidențialitatea datelor dvs. sunt foarte importante pentru noi. Grupul nostru execută măsuri de securitate tehnică, administrativă și fizică, concepute pentru a proteja datele împotriva accesului, dezvăluirii, utilizării și modificărilor neautorizate. Analizăm periodic procedurile de securitate pentru a examina tehnologiile și metodele de ultimă generație adecvate. Vă rugăm să rețineți că, în ciuda celor mai bune eforturi noastre, nu există măsuri de precauție absolute sau de asemenea natură încât să fie imposibil de ocolit. Vom păstra informațiile dvs. personale atât timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această declarație de confidențialitate, cu excepția cazului în care este necesară sau permisă de lege o perioadă mai lungă de păstrare. Vom edita informațiile în mod regulat pentru a le păstra actualizate.
Modificări ale declarației de confidențialitate
Putem modifica ocazional această declarație pentru a o adapta în conformitate cu cele mai noi tehnologii, practici din industrie, cerințe de reglementare sau în alte scopuri. O versiune valabilă a declarației de protecție a datelor va fi publicată pe platformele noastre digitale. Vă sfătuim să citiți în mod regulat declarația privind protecția datelor cu caracter personal și, dacă este necesar conform legilor în vigoare, vă vom solicita consimțământul înainte de modificare.
Întrebări și reclamații
Dacă aveți o întrebare sau o reclamație cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați în scris Shoppindo. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care sunt gestionate informațiile dvs. personale, puteți depune o reclamație. Folosiți informațiile noastre de contact furnizate la sfârșitul acestei declarații. În cazul unei reclamații, trebuie să furnizați datele de contact către Shoppindo. Vom prelucra reclamația dvs. și vă vom răspunde în termen de 30 de zile.